Όταν τολμάς χάνεις λίγο το βήμα σου
Όταν δεν τολμάς χάνεις τον εαυτό σου..

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Προς απάντηση σε όλους τους συκοφάντες και αποκατάσταση της αληθείας, που κάποιοι με κάθε τίμημα αποκρύπτουν και διαστρεβλώνουν, με σκοπό να σπιλώνουν την τιμή και υπολήψεις ανθρώπων, σας γνωρίζω ότι ήδη με επιστολή μου προς την  ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΤΗ 1997 – 2014, έχω θέσει στη διάθεση της τους τραπεζικούς λογαριασμούς μου, το άνοιγμα των οποίων και ζήτησα, ώστε να αποδειχθούν ποιοί είναι οι ψεύτες και οι διεφθαρμένοι που όλα αυτά τα έτη λυμαίνονταν τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό.
Αποτελεί μονόδρομο για την αποκατάσταση της αλήθειας, της τιμής και της υπόληψης μου,  η άμεση προσφυγή μου στη δικαιοσύνη κατά του συκοφάντη μου, όσο και αν δεν τον αγγίζει, καθώς είναι ήδη υπόδικος για πολύ πιο σοβαρά αδικήματα.
         Κάθε προσπάθεια σε βάρος μου, για σπίλωση της συνδικαλιστικής και αγωνιστικής δράσης μου υπέρ των εργαζομένων και του Ε.Ε.Σ. επί δεκαεπτά συναπτά έτη, δεν θα μείνει αναπάντητη και θα καταρρεύσει ως χάρτινος πύργος.
Προς ενημέρωση όλων, επισυνάπτω την επιστολή που κατέθεσα υπόψη του Προέδρου  της αρμόδιας εξεταστικής επιτροπής της Βουλής.

Νικόλαος Πανταζόπουλος
Πρόεδρος Συλλόγου Διοικητικών Υπαλλήλων ΕΕΣ

6945823745    

Δεν υπάρχουν σχόλια: