Όταν τολμάς χάνεις λίγο το βήμα σου
Όταν δεν τολμάς χάνεις τον εαυτό σου..

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΤΗ 1997 – 2014.

Αθήνα, 20-6-2017

Κύριε Πρόεδρε,
Κατά την εξέταση του μάρτυρος κ. Ανδρέα Μαρτίνη ενώπιον της Επιτροπής σας την 20-6-2017, υπήρξε αναφορά στο πρόσωπό μου από πλευράς του ως συνδικαλιστή κ Πανταζόπουλου, αναφορά η οποία τυγχάνει συκοφαντική, ψευδής και εν γνώσει της αναληθείας του μάρτυρος, ιδιαιτέρως προσβλητική, αφήνοντας υπαινιγμούς για ύποπτες οικονομικές συναλλαγές.
Προς αποκατάσταση της αληθείας και πλήρους διάψευσης και αντίκρουσης των συκοφαντικών ισχυρισμών του μάρτυρος, θέτω στη διάθεση σας, τους τραπεζικούς μου λογαριασμούς και τα οικονομικά μου στοιχεία, όπου και θα προκύψει μετά το άνοιγμά τους, ότι δεν έχω κανένα άλλο εισόδημα πλην του μισθού μου και όποιων τυχόν εισοδημάτων εκ των ακινήτων της συζύγου μου, που διαχειρίζομαι με σύνεση και διαφάνεια, προκειμένου να διαπιστώσετε τα ψεύδη και τις συκοφαντίες του μάρτυρος.
Στη διάθεση σας για κάθε τυχόν διευκρίνιση.     

Με εκτίμηση


Νικόλαος Πανταζόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: